تمام تلاش خود را برای کسب افتخار در المپیک به کار خواهیم گرفت


رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تکواندو کاران اعزامی به المپیک لندن تمام سعی و تلاش خود را برای کسب افتخار به کار خواهند بست.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، سید محمد پولادگر ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تکواندو کاران کشورمان هم قسم شدند در بازیهای المپیک لندن برای رسیدن به موفقیت از جان مایه خواهند گذاشت.

وی در خصوص آمادگی تکواندوکاران، افزود:‌ با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده تکواندو کاران از نظر جسمی و روحی در شرایط خوبی قرار دارند و با آمادگی کامل به این دوره از بازیهای المپیک اعزام می شوند.

رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد:‌ هم اکنون نفرات اعزامی به این دوره از بازیهای المپیک در حال آنالیز حریفان خود و انجام تمرینات تاکتیکی و سرعتی هستند.

وی تمام ورزشکاران راه یافته این رشته ورزشی به بازیهای المپیک را رقیبان تکواندوکاران ایرانی دانست و تصریح کرد: از بین یک هزار و 260 تکواندو کار مسابقات جهانی تنها 128 نفر مجوز حضور در المپیک را گرفتند که این خود نشان دهنده سختی این رقابتها است.

پولادگر کشور در پاسخ به برنامه فدراسیون در باره جلوگیری از ناداوری احتمالی در این دوره از بازیها المپیک خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای اولین بار در لندن به جای 2 دوربین از 5 دوربین برای ضبط این رویداد ورزشی استفاده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد