هیئت تکواندو شهرری بهترین هیئت استان تهران شد

در جلسه مسئولین هیئت حوزه ها و شهرستانهای توابع استان تهران روز پنج شنبه چهارم اسفند ماه در محل دفتر امور مشترک فدراسیون از هیت تکواندو شهرری به عنوان هیئت تکواندو نمونه استان تهران تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این جلسه با حضور جمشید سهرابی ( رئیس ) بیژن خراسانی ( دبیر) ، علی اصغر ذولفقاری مسئول امور حوزه ها و شهرستانها و روسای هیئتها صورت پذیرفت.
در ابتدا تلاوتی چند از کلام الله مجید قرائت شد ، پس از آن علی اصغر ذولفقاری ضمن عرض سلام و خیر مقدم به حاضرین از حضور آنان اظهار خرسندی کرد و به تشریح فرمهای ارزشیابی عملکردها پرداخت.
سپس جمشید سهرابی رئیس هیئت با تشکر از مسئولین هیئتهای تکواندو اظهار داشت علیرغم برخی کمبودها ، هیئت ها تمام سعی و تلاش خود را جهت هر چه بهتر اداره نمودن امور بکار می گیرندکه این مهم از دید ما پنهان نیست و معتقدم که هیئتهای حوزه ها و شهرستانها بازوان توانمند تکواندو استان هستند .
سهرابی در ادامه به موضوعاتی در خصوص برنامه ریزی در سال 91 پرداخت.
همچنین بیژن خراسانی دبیر هیئت نیز ضمن قدردانی از عملکرد هیئتها به تشریح برخی وظایف اداری مسئولین هیئت پرداخت و از روسای هیئت خواستار همکاری و تعامل بیشتر با استان شد.
پس از آن مسئولین هیئتها ، حوزه ها و شهرستانها ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود ، سئوالهایی را مطرح نمود که بیژن خراسانی ( دبیر ) پاسخگوی آنان شد.
در پایان به هیئتهای برتر سال 89 به ترتیب ( حوزه ها ) شمال شرق به سکان داری خشایار نیکخو ، جنوب غرب با هدایت حسینعلی نعیمی و جنوب شرق با مسئولیت محمد رضا زوار ، شهرستانها شهرستانهای ری با ریاست غلامرضا عزیزی ، اسلامشهر با رهبری حسین عزیزی و شمیرانات با مدیریت محمد کرمی لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود اهداء شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد