عزیزی: نونهالان شلوغ ترین لیگ بود

مدیر اجرایی لیگ نونهالان گفت:هفتمین دوره پیکارهای تکواندو نونهالان کشور با حضور 19 تیم و در 4 گروه آغاز شد که بعد از چهار هفته رقابت مرحله دوم را برگزار کردیم.

غلامرضا عزیزی،مدیر اجرایی لیگ تکواندو نونهالان کشور،تصریح کرد:در مرحله دوم 8 تیم در چهار هفته به میزبانی بابل،اصفهان و خانه تکواندو با یکدیگر به رقابت پرداختند که با توجه به نوع مبارزات کیفیت این دوره لیگ به مراتب نسبت به گذشته بهتر بود.

مدیر اجرایی لیگ نونهالان در ادامه گفت:لیگ نونهالان طبق تقویم تنظیم شده با کمترین تغییر برگزار شد و همین مهمترین دلیل شد که پیکارها با کیفیت و کمیت ایده آلی برگزار شود و اطمینان داشته باشید که این لیگ های پایه نقش بسیار مهمی را در آینده برای تیم ملی ایفا خواهد کرد.

عزیزی افزود: دور بعدی مسابقات نونهالان را در اردیبشهت ماه خیلی سریع برنامه ریزی کرده و مراسم قرعه کشی را در خرداد و در نهایت تیرماه سال آینده دور بعدی را برگزار کنیم.

وی در پایان اضافه کرد:برای ما کیفیت مسابقات همواره در اولویت قرار دارد و با این حال شلوغ ترین لیگ را برگزار کردیم که برای ما بسیار ارزشمند بود چون همین نونهالان در آینده می توانند سالها برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد